Zdjęcia obozowe

Z przyjemnością udostępniamy Wam zdjęcia z naszego obozu! Do obejrzenia w galerii w serwisie Google, zachęcamy do wspominania naszej pierwszej […]

Powrót

Informujemy, że planowany powrót pod kościół w Tenczynku jest najpóźniej na godzinę 1300. Nie możemy się doczekać spotkania z Wami, […]

Przyjdzie rozstań czas…

Wczorajszy ranek cały Szczep spędził na robieniu pamiątkowych zdjęć, a zuchy skorzystały jeszcze po raz ostatni z uroków przystani i […]

Zasadźmy drzewo

Czwartkowe zajęcia 33 Gromady Zuchowej rozpoczęły się od tworzenia własnych donic z sadzonkami. Po południe wszystkie zuchy spędziły na plaży, […]

Zuchowa środa

Zuchy swój dzień spędziły na poznawaniu wierzeń i tradycji słowiańskich, wyprawie nad jezioro oraz na wykonywaniu lampionów, które nocą pięknie […]

Bielsko-Biała

Zuchy we wtorek wyruszyły do Bielska-Białej by w Studio Filmów Rysunkowych poznać tajniki tworzenia bajek animowanych, takich jak Kot Filemon […]

Wycieczka/wędrówka

Dziś (21 sierpnia) zuchy wybierają się na wycieczkę do Bielska-Białej, harcerze na jednodniową wędrówkę, a harcerze starsi ze swojej wyprawy […]

Słowiańskie pasowanie

W poniedziałek musieliśmy wrócić do codzienności i radzić sobie bez pomocy rodziców. Wbrew pozorom nie było to takie trudne! 33 […]

Relaks w niedzielę (i kolejny film!)

Niedziela upłynęła nam bardzo spokojnie… Łowcy Przygód i Orliki spędzili ten dzień ze swoimi rodzicami, a Wenedowie w międzyczasie odpoczęli […]

Czy duży Słowianin sprosta zadaniu?

Turnus dla Rodziców w sobotę miał swój rozkwit. Przed południem każdy opiekun mógł wziąć aktywny udział w zajęciach jednostki swojej […]

W co bawi się mały Słowianin?

Zuchowy piątek zaczął się od wykorzystania ślicznej pogody i wyjścia nad wodę by w niej (i na niej) popływać. Po […]

Idealny zuch

Zuchowy dzień rozpoczął się od przygotowań do Obietnicy Zuchowej. Ten czas na pewno niedługo nadejdzie, także najwyższy czas się zapoznawać […]

Ulepimy sobie domek…

Dzień się zaczął godziną bogów, która przygotowała wszystkich na nadchodzące zadania. Całym Szczepem udaliśmy się na Mszę Świętą, która zaowocowała […]

Pierwsza wycieczka Szczepu

We wtorek całym Szczepem wyjechaliśmy do Żywca, by tam zwiedzić Muzeum Miejskie. Mieliśmy możliwość poznać ludowe tradycje Beskidów, zobaczyć z […]

Wycieczka

Informujemy, że dziś (tj. 14.08.2018) wyjeżdżamy na szczepową wycieczkę do Żywca, w związku z czym kontakt z dziećmi może być […]

Garncarstwo Słowian

13 sierpnia zuchy rozpoczęły dzień od lepienia słowiańskich garnków oraz wzięli udział w ogólnoszczepowym szkoleniu przeprowadzonym przez policjantów, strażaków i […]

Msza, regulaminy i…

Nadeszła niedziela, a wraz z nią wyjście do kościoła w Zarzeczu. Nie spoczęliśmy jednak po tym na laurach – popołudnie […]

Zuchowe pochodzenie Słowian

Wśród zuchowych zadań na sobotę znalazły się zabawy pozwalające poznać pochodzenie Słowian, a także mieli możliwość spotkać się z jeziorem. […]

Dotarliśmy!

Dotarliśmy na bazę w Zarzeczu! Od początku ruszyliśmy z kopyta i przeprowadziliśmy pierwsze prace pionierskie. Troszkę nas podlało, ale w […]